Offroad

Bild från igår när Jolie myste med sin morfar :)

Idag har jag tvättat alla kläder Jolie har i storlek 62. Ska bli spännande att se hur mycket hon vuxit imon på BVC :) men hur som helst så tog vi en lång promenad mitt på dagen. Andreas visade mig en väg i skogen där vi hittade en hage med två söta ponnys. Portly & Diezel var nyfikna men ändå lite skraja för de "stora" djuren. Så det blev lite offroad med vagnen, haha. Avslutade rundan sen med sticket, så blev 6.2 km sammanlagt. Totalt denna veckan har jag gått 2 mil.


Nu ikväll kom Jenny och Simon på besök så spelade vi Bingolotto, haha. Men det blev ingen vinst, attan! Vi som satsat på alla storvinster! Mycket trevlig kväll :) när de åkt så fick Jolie bada och nu sover hon sedan ett tag tillbaka. Ska alldeles strax sluta mina blå jag med. Imorgon kommer min mamma hit och följer med till BVC. Sen ska vi gå lite på stan :) så godnatt på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0