Magen efter förlossningen

Beslutade mig för att jag skulle lägga ut bilderna ändå.. Jag har ju lagt ut bilder på min gravidmage hela tiden, så varför skulle jag inte kunna lägga ut nu efteråt? Så man ser skillnaden ;)
 
Samma dag vi fick åka in till förlossningen. Sista bilden med gravidmage :)
 
2 dagar efter förlossningen. Har inte sjunkit ihop så värst mycket, men den är myyycket hängigare ;) Haha, jag förstår verkligen vad folk menar när de säger att det känns som en säck potatis! Öm och dallrig, kändes helt tom :p haha. Kändes väldigt konstigt att det inte var en bebis där inne längre!
 
1 vecka efter förlossning. Ännu hängigare och dallrigare ;) haha!
 
2 månader efter förlossningen. Tagen i måndags. Nu har den ju sjunkit ihop fint tycker jag :) Självklart är den ännu väldigt dallrig (haha gillar det ordet, för det förklarar så bra på hur den känns!) Och den hänger ju fortfarande. Nu är det bara att jobba på att få bort hänget o få den platt! ;)
 
Har ju fortfarande 17.8 kg kvar tills innan jag blev gravid, och ja, 10 kg till efter det.. Så har lite att jobba med! Men det får ta sin tid.. 6.4 kg är i vilket fall målet innan nyår. Men nu ser ni iallafall hur magen har sjunkit ihop helt av sig själv efter 2 månader. Har inte gjort ett smack förutom att ha druckit en jäkla massa vatten och ammat! Är först nu förra veckan jag har börjat promenera mer varje dag. Och det kan ju knappast gjort så mycket skillnad ännu. Det är rätt fantastiskt hur kroppen fixar det där själv!!
 
Ska bli spännande o se vad som hänt tills nästa månad!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0