Höstpromenad

Idag började dagen vid 8.00, jag gick upp men Jolie somnade om så jag hoppades kunna göra lite frukost o sådant innan hon vaknade. Ack så fel jag hade ;) hihi tror den lilla damen kan läsa mina tankar!

Efter frukosten gjorde vi de vanliga morgonrutinerna, sen tog vi på oss och gick en härlig promenad. Lillan somnade direkt i vagnen :) 


Blev 2,3 km idag med 150 kalorier brända. Lite är alltid bättre än inget! Igår kväll gick vi hela familjen ner till Ica och tillbaka, blev 6,4 km. Så än så länge har jag gått 12 km denna veckan. Känns ganska bra ändå :)

Nu ska jag snart äta lunch och sen fixa mig inför att åka på babycafe med Jolie :) roligt!! Ikväll är vi bjudna på fika hos Jenny & Simon, det ser vi fram emot! Så det blir en bra dag detta.

Haha så söt! I skrivande stund sitter Jolie och fascineras av sin egen fot, himla lustig sak det där ;) gullungen min ❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0