Höjdpunkt

Idag är det onsdag, vilket betyder att jag & Jolie var på babycafet idag :) höjdpunkten på hela veckan! Jolie har varit en riktig gladfis idag ❤️ Började dagen redan vid 7, men gick inte ur sängen fören efter 9 tror jag. Morgonmys! Sen satte jag henne i babysittern under tiden jag lagade gröt. Och såhär glad var pluttan då :) 


Hihi älskade unge! Är nog första gången hon tycker babysittern är rolig. Var supernära till skratt oxå, så snart så får vi nog höra henne skratta. ❤️ Helt underbart att få se henne utvecklas för varje dag!

Åt hos svärmor idag och då har Jolie busat massor med sin farmor och med farbror Dennis :) hihi. Hon pratar så mycket nu och nästan skrattar, det är så det värmer i hjärtat att se henne så glad och framåt :) 

Nu har hon fått sig ett bad och ligger och pratar med kaninerna i babygymmet :) strax dags för mat och sängen för hennes del. För mig med snart känns det som. Så godnatt på er!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0