Gårdagen

Fredag igen. Även denna veckan har gått riktigt fort. Nästan skrämmande! Vi har i många sagt att vi måste åka med all skit till återvinningen. Har hunnit samla på oss en hel del påsar sedan sist vi var där. Men sen har tiden bara sprungit iväg, så igår jag tänkte att jag minsann skulle få med mig alla påsar o gå bort med det.

Så jag la ner påsarna i två st blåa ikeapåsar. Och tänkte då att jag håller väl bara en på var sin sida av vagnen. Pice of cake. Trodde jag ja.. Det var krångligare än vad jag föreställt mig. Men lyckades slänga upp en påse på axeln och hålla den andra bredvid. Och efter mycket krångel så var jag framme. Efter det tog jag rundan runt norrboda. Blev 2,9 km totalt. Som sagt, bättre lite än inget.



När vi kom in sov Jolie fortfarande i vagnen så då passade jag på att pyssla lite. När hon vaknade sen så lekte vi i babygymmet. Men det tänkte jag skriva om i ett annat inlägg. Om jag får tid till det idag förstås. Sen var mamma på besök en sväng, mycket trevligt! ❤️

Dagen idag har jag ingen aning om vad som händer. Blir väl promenad efter frukosten. Och hoppas kunna pyssla lite idag med. Annars välkomnar vi helgen med öppna armar - hela familjen är samlad igen! ❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0