Duktiga pojkar!

Nu vart det visst ett tag sedan jag skrev. Men så blir det när man har en bebis som bestämmer hur dagarna ska se ut :)

Idag var jag ute på skogspromenad med mina hjärtan ❤️


Även hundarna fick följa med idag. Har nämligen inte kunnat ta med dom tillsammans med vagnen innan för de har dragit så jäkligt och dessutom börjat skälla som tokar och bråka med varandra när vi möter andra hundar. Så för någon vecka sen så köpte vi skällhalsband till dom. Så varje gång de skäller så sprutar det citron upp mot näsan på dom. Och det är väldigt effektivt!! De har redan förstått vad det innebär och de går tillochmed mycket snällare nu. Portly gick brevid mig och Diezel framför brevid vagnen :) känns så himla bra att jag kan ta med dom på promenad nu! Har känt mig så elak att lämna de ensamma när jag & Jolie ska ut, så nu kan vi alla gå. 

Nu ska jag klä på Jolie och mig för att åka till babycafet. Kommer att få tillbaka tavlorna vi gjorde på Jolie's fot och hand :) visar det senare. Ha det bra så hörs vi sen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0