Billig shopping!

Idag vaknade vi vid 7.00 men Jolie lät oss somna om till 9.00 istället :) sen gjorde vi frukost och efter det åkte vi en sväng till Jönköping. Vi tänkte vi skulle beställa vinterdäck till vagnen, så då gjorde vi det. Sen skulle vi bara kolla lite på kläder till Jolie men det blev ändå endel :)
 

Dock så betalade jag enbart 79kr för allting! Första bodyn uppe till vänster fick jag från en gåvo-check jag fått på kapphal. Sen tunikan och 2 pack linnen fick vi från presentkort på Lindex. Och sen koftan från H&M skulle egentligen kosta 99kr men så fick jag 20% för jag är club kund. Så det blev mycket för pengarna :)
 
Lillskruttan växer ju så det knakar, så det dröjer inte länge innan vi får byta till stl 62. Och hade bara 2 st bodys i 62 så det var bara bra att shoppa lite mer i 62 :) koftan är dock i 68 så hon kan ha den hela vintern.  den 14 ska vi till BVC igen och då blir det spännande o se hur mycket hon väger och vuxit. Kanske blir dags att inviga de nya kläderna snart!
 
Nu ska vi laga tacopaj och efter det blir det en långpromenad. Imorgon är det dags att väga mig igen - återstår o se hur mycket som är kvar på gravkilorna!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0