Besök

Hela veckan har A jobbat över och det har gjort att jag varit ganska nedstämd och haft oerhört tråkigt.. Visserligen har jag ändå hittat på saker om dagarna men det är ändå inte något som stämmer när jag får vara ensam så länge om dagarna. 

I onsdags var jag på efterkontroll på mvc och allt såg bra ut! Nu kan jag pusta ut, haha. Sen var det babycafe på eftermiddagen :) gjorde tavlor i gips på Jolie's fot och hand. Så nästa onsdag får jag tillbaka dom och då ska ni få se hur det blev!

I torsdags kom min farfar hit och vi var ute på en promenad och tjötade hela eftermiddagen :) mycket trevligt!  På kvällen var jag hos mamma och pappa. År mat och gick promenad. Jolie gick med sin stolta morfar :)


Sen igår, fredag, kom min farmor på besök :) tanken var att vi skulle promenera till Emelie. Men när jag dum som jag var trodde att vi kunde ta en genväg så blev det istället en jätte omväg! Så vi hamnade nästan hemma hos mig igen :p men blev en runda på 5.7 km. Vi bestämde oss för att gå hem och ta bilen istället för annars skulle det ta jättelång tid till.

Hos Emelie fikade vi och myste med barnen i sängen. Dexter busade med pappa Eddie och Jolie tränade nacke lite :) himla mysig dag!


Kvällen var det tänkt jag och A skulle se film som vi hyrt. Men Jolie ville inte sova och var allmänt ledsen. Märkte att hon blivit snorig så var nog det som besvärade henne. Tillslut somnade vi allihopa i sängen. Och jag lät Jolie sova mellan oss i sitt babynest. Hon vaknade sen vid 3 tiden och var jätte ledsen. Erbjöd henne mat men hon somnade direkt i min famn. Så var nog återigen att hon blivit förkyld. Åt lite vid 7 och nu igen vid 9.30 men hon har somnat om igen. Min lilla prinsessa!❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0