11 dagar

Nu har jag vägt in mig igen. Sist var för 11 dagar sen, förra måndagen, då det var 2 månader efter förlossningen. Då vägde jag 76.4 kg och idag hamnade vågen på hela 74.3 kg! Har alltså gått ner 2.1 kg på 11 dagar och har nu enbart 4.3 kg kvar utav gravkilorna!

Viktuppgång under graviditet: +24 kilo
Sista vägning innan förlossning: 94 kilo
Nuvarande vikt: 74.3 kilo
Delmål: 70 kilo

Viktminskning: -19.7 kilo
Kvar till delmål: 4.3 kilo

Jag känner mig riktigt peppad! Trodde ärligt att det skulle stå still på vågen. Men nu har jag gått ner 2.1 kg sedan sist jag vägde mig, så det går ju helt klart åt rätt håll!! Nu har jag inte alls mycket kvar utav gravkilorna och mitt mål var att lyckas innan jul/nyår. Tvekar inte på att jag ska klara det :) hejja mig!



Kommentarer
Elin

Hittade hit genom instagram, gick upp Lika mkt som dej under min graviditet, födde min dotter på samma datum, har ungefär samma mål som dej med vikten, härligt att de går bra för dej!! Kommer fortsätta läsa din blogg!! Kämpa på & ha de så bra med din fina dotter!! Dom är så underbara våra små!!!

Svar: Ja jag såg att du kommenterat där. Men gud va kul :) häftigt att de föddes på samma dag! Tack så hjärtligt mycket, roligt att höra att du vill följa min blogg :) det uppskattas!
Sandra Gustafsson

2013-10-18 @ 19:54:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0