1 oktober

Redan ny månad, helt galet va tiden går fort! Den 7:e blir Jolie 2 månader, bara en vecka kvar.. Då ska jag väga mig igen o se hur mycket jag tappat sedan förlossningen. Ska även börja sätta delmål först för alla graviditetskilon, sen därefter för de kilon jag har i överflöd. Det blir alltså ett nytt försök till viktminskning, och denna gången ska jag lyckas! Har redan börjat äta regelbundet, räkna kalorier (inte jätteseriöst ännu), promenerar varje dag och har slutat med allt onyttigt. Däremot ska jag inte vara så hård på helgerna, utan 1 dag, antingen fre, lör eller sön, ska jag få äta vad jag vill. MEN, läsk kommer jag ha nolltollerans på! Jag tror att läsk är en utav de största bovarna till att man går upp i vikt, så det ska jag vara stenhård på - ingen läsk! Sen om några månader när Jolie kan vara mer med sin pappa själv, och kan äta lite smakisar och inte bara amma. Så ska jag börja träna. Förmodligen blir det nog vattengympa en dag i veckan, och kicknbox en dag i veckan. Dessutom promenader varje dag, som jag redan nu gör. Så får se när jag börjar med det, efter nyårsskiftet kanske?
 
Dagen idag har vi spenderat med syster och Dexter :) som vi har längtat efter dom! ♥ Skulle ha busat i fredags, men så blev jag ju förkyld så det blev inte av. Så idag har vi varit på stan och kikat lite. Blev lite shoppat till Dexter, annars inte så mycket. Men det var en mysig dag :) Nu väntar jag på att Andreas ska bli klar med maten så vi kan äta. Får se om jag hinner äta innan Jolie vaknar för mat hon med ;) Därefter blir det långpromenad med hela familjen!
 
Imorgon ska vi på babycafé igen, ser fram emot det jättemycket! Hoppas Jolie tycker det är lika kul som jag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0