Vaccin 3 mån

Idag hade vi tid hos BVC för vägning och mätning. Men det var oxå dags för 3 månaders vaccinet eftersom hon blir 3 månader imorgon. Inte klokt vad tiden går!!
 
Jolie väger numera 5354 gram och är 59 cm lång. ❤️ Och sen var det ju dags för sprutan, eller ska jag säga sprutorna, för de får en i varsitt lår. Förväntade mig att hon skulle bli jätteledsen och gråta hur länge som helst. Men oj va duktig hon var!! Jag är så otroligt stolt över henne! Första sprutan gnällde hon till lite och andra sprutan tyckte hon var lite värre. Men knappt en enda tår! Och så fort det var över så blev hon lugn igen och var näästan samma gladfis som hon var innan sprutan. Så himla duktig!!
 
Hon blev väldigt sömnig direkt efteråt och så fort jag satte henne i bilen så somnade hon. När vi kom hem kunde jag tillochmed ta av henne overallen och lägga henne i sin säng och hon fortsatte att sova. Sen efter en stund vaknade hon och var hungrig, lillskruttan.
 
Hon har än så länge varit gladfis :) blev lite gnällig nu efter hon ätit igen så vi båda la oss i sängen och nu sussar hon så gott brevid mig. Var ganska skönt att ligga o slöa här ;) nu får vi hoppas att hon slipper lida av detta allt för mycket. Blir tyvärr en lång dag för oss när pappsen jobbar över idag igen. Så vi hoppas på en mysdag utan ledsna miner ❤️
 
Dålig mobilbild, men fin älskling från i morse!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0