Shopping

Igår tog vi oss en sväng till Jönköping :) och detta var mina fynd:


Steghylla från jysk och burkarna är från Ikea.


Två MAM flaskor, lite djupa tallrikar (eller hur man ska förklara dom, skålar kanske?) och skedar till Jolie nu när hon ska få börja smaka mat!


Babyalbum där man skriver om födelse, familjen, första året och de 5 första födelsedagarna osv. Och mycket plats för foton :)


Nya pjuks till mama. Fick presentkort på skopunkten av Andreas när jag fyllde. Perfekt!


Och ett gulligt set till Jolie :) stl 68. Men har länge suktat efter just detta, och det slog mig att när hon väl har stl 68 sen så kanske det inte finns kvar. Så jag köpte det nu! Nu ser visst tightsen väldigt korta ut men det är en tröja med tights :)

Sen köpte jag en ny hårfärg, samma som jag har - strawberry kiss. Och revlon färgbomb. Så nu får vi hoppas jag lyckas hålla mitt röda hår rött längre! :)

Dessutom blev det lite julklappar men det kan jag ju inte visa! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0