Fullt minne

I helgen hände det som inte får hända! Mitt minne tog slut och jag kunde inte ta fler bilder!! Så tur man har en man som man kunde sno mobil av och ta kort med.

Helgen har varit väldigt lyckad! Ska berätta mer om det när jag har fått bilderna av Andreas.

Idag skulle jag då föra över bilder på datorn för att rensa i mobilen så jag kan ta kort igen. Men så ville jag inte föra över de som är från när Jolie föddes så jag tog bara över de från innan det. Så stod det "behåll eller radera bilder från iPhone" och jag trodde ju förstås det bara var de bilder jag förde över. Men självklart så försvann ALLA... Fast jag hade sån jäkla tur att de låg kvar i bildströmmen så jag kunde lägga över det i kameraalbumet igen. Phu!

Nu har vi gått 5 kilometern i lövhult. Jolie ska få ny blöja och pyjamas sen blir det sängen för henne. Blir nog inte så sen kväll för mamman heller..



Pluttan tränade nacke tidigare idag, mammas duktiga tjej! ❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0