Från förra månaden

Förra månaden tog jag kort och mätte magen. Idag gjorde jag det igen. Och såhär ser skillnaden ut:
 
 
 
 
Till vänster: efter 2 månader - Till höger: efter 3 månader
 
Tycker faktiskt det syns skillnad :) Även på måtten är det skillnad. Så detta känns bra! Nu är det bara att fortsätta kämpa!
 
Sista måttet innan förlossning: +130 cm
Nuvarande mått: 108 cm
Startmått (vid 70kg): 105 cm
 
Minskning: -22 cm
Kvar till start (vid 70kg): 3 cm
 

Så ja, ni ser ju.. Jag är så gott som tillbaka i min form jag var innan jag blev gravid. Det återstår 3 cm och 2.9 kilo. Snart är gravkilorna borta! Sen är det såklart kvar att jobba med dallret ;) och allt annat som är överflöd. Snart börjar den riktiga resan på viktminskning!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0