Fars dag present

Idag är det första gången det är Fars dag för Andreas, så självklart ville Jolie skämma bort sin pappa lite :) Så vi överraskade honom med en helt ny Mimmi Pigg outfit. A har nämligen velat köpa Mimmi kläder till Jolie länge men det har alltid varit i förstora storlekar. Så när jag & Jenny gick på stan i fredags så hittade jag detta söta setet :)
 
 
Hur söt som helst!! Och oj vad glad Pappa A blev :) Sen gjorde vi pannkaksfrukost till honom, som dessvärre blev helt fiasko... Men det gjorde inget sa han. Så vi överraskade med presenter i sängen istället för vid köksbordet som tänkt.
 
 
Men när Jolie skulle ge pappa sin present så tyckte hon hellre det var roligare att leka med snörerna än ge ifrån sig presenten :) hihi lilla sötnos! Så hon fick leka vidare med snöret, och såklart smaka lite på det också!
 
Så dethär halsbandet med Jolie's namn på fick han av sin dotter :) Med hennes födelsedatum på baksidan.
 
 
Han blev jätteglad! ♥ Och som en fin gest av mamman i huset så hade jag sett till att laga hans armband han en gång fått av mig. Som då varit sönder jättelänge. Så tänkte att jag likaväl kunde överraska honom med det :)
 
Nu har jag precis bakat bröd, som jag ska ge min pappa :) Så vi ska ut till mina föräldrar senare idag och fira fars dag med lite god mat oså. Mysdag med andra ord! Så till alla andra pappor: ha en fin fars dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0