Det blir bättre..

.. eller blir det verkligen det? Vissa nätter går jättebra och det känns som det håller på att börja vända. Men andra nätter är helt hopplösa. Som inatt. Svår nattning. Och ända sedan hon somnat så vaknade hon varje timme. Och en gång var det tillochmed en halvtimme efter.. Men konstigt nog efter halv 3 så sov hon ända till kl 6. Förstår mig inte riktigt på det där. Och det ända som hjälper henne somna om är amning..

Hur som helst. Trött mamma idag. Så det blev ingen lång barnvagns promenad idag. Utan det blev en liten runda i bärselen istället så pojkarna fick göra sina behov. Undrade ju sist om det ens gick att sova för henne i bärselen. Men det verkade inte vara några problem :) hon somnade nämligen idag. Och även om det skumpar när jag går så sov hon vidare. Kruxet var bara att få av sig henne o selen när man kom in sen, utan att väcka henne. Men det gick! Kunde knäppa loss henne och även öppna overallen så hon inte svettades ihjäl där inne. Men hon vaknade strax efter och nu ligger vi båda i storasängen :) Jolie sover och jag tänkte slumra lite jag med!

Bild från igår. Nya gosevovven hon fick av sin mammas kusin på namnkalaset var himla go att äta på! :)

Ska vila lite tänkte jag, sen göra lite makaroner till fläskfilén vi gjorde igår. Måste äta innan A slutar jobbet. För då ska vi till Jönköping med Jenny & Simon! :) blir nog ett inlägg imon av vad jag köpte.

Så tänkte jag skulle sätta dit Jolie's fina regnummer skylt på vagnen ;) haha. Satt o knåpade med den igår, visst blev den fin?





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0