Dag 9

Nu har jag kört 9 dagar i utmaningen i plankan. Och ja, idag var det 60 sekunder, alltså en minut. Att gå från 45 igår till 60 idag tycker jag ändå var skillnad. Börjar bli tufft för mig som fortfarande känner mig totalt otränad. Men känns ändå på något sett som att det blir bättre för varje dag, trots att man ökar.

Hur som helst. Förra fredagen vägde jag in mig och vågen visade enbart -2 hekto. Därav varför jag inte gjorde något inlägg. Hoppas på mer denna veckan! Nu måste jag sova! Innan min dotter väcker mig igen.. Vilket är varje timme nu :/ av någon anledning. Får se hur det gått tills onsdag nästa vecka, då vi har tid hos BVC. Ska prata med henne om det. Hur och varför det är såhär.

Men godnatt på er! Kram 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0