ATV halloween

I lördags var vi på ATV träff igen, lite halloween körning. Alltså att de körde när det var mörkt och endel barn klädde ut sig. Hela familjen var där ;) Jolie, jag och Andreas. Jolie's mormor & morfar, moster Emelie & Eddie och kusin Dexter. Och sen var min morfar där och även min faster och hennes man.

Lilla Jolie sov så gott i vagnen med den väääääldigt lilla overallen ;) haha vi tog den för det skulle vara kallt och om hon var vaken så blir det väldigt kallt för henne att vara i famnen när vi är ute hela tiden.


Dexter busade hela kvällen :) älsklings killen! ❤️


Sen vaknade Jolie o var hungrig så vi gick in i stugan ett tag. När vi sen kom ut igen var det kolmörkt ute! Och det var tur att vi tog den tjocka overallen till henne för det var inte varmt vill jag lova! 




När vi kom hem sov vi alla gott efter en heldag ute i friska luften! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0