6 hekto kvar

Nu är jag verkligen där och kittlar mållinjen i rumpan ;) haha. Vågen visade 70.6 kg idag. Det vill säga endast 6 hekto kvar tills graviditets kilorna är borta! Kan man våga säga att jag är där nästa vecka? Känns riktigt skönt iaf!

Viktuppgång under graviditet: +24 kilo
Sista vägning innan förlossning: 94 kilo
Nuvarande vikt: 70.6 kilo
Delmål: 70 kilo

Viktminskning: -23.4 kilo
Kvar till delmål: 0.6 kilo

Nästa helg är det även dags att mäta och ta kort. Får se om jag är kvitt både kilorna och de 3 cm som var kvar tills innan graviditeten. Känns dock som det står still på den fronten. Men får se om det är någon skillnad på bilderna. När jag är kvitt gravidkilorna, då jäklar blir det lite mer på allvar sen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0