2 hekto

Förra veckan jag vägde in mig visade vågen +2 hekto. Orsaken till det var att jag hade mens och då samlar man på sig extra mycket vätska. Inga sura miner för det! Men jag valde att inte skriva något om det då.

Idag vägde jag mig igen. Och sedan förra veckan då det visade 74.5 kg, visade det nu -1.2 kg! Känns riktigt gött! Så de där 2 hektona spelade inte så stor roll ;) 

Viktuppgång under graviditet: +24 kilo
Sista vägning innan förlossning: 94 kilo
Nuvarande vikt: 73.3 kilo
Delmål: 70 kilo

Viktminskning: -20.7 kilo
Kvar till delmål: 3.3 kilo

Inte mycket kvar utav graviditets kilorna nu!! Sen är det bara att ge gärnet med de andra 10 överflödiga kilorna. Men efter jul blir det förhoppningsvis lite mer träning och inte bara promenader. Kommer man inte så långt med i långa loppet.

Men hejja mig och alla andra där ute som kämpar med vikten!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0