Tidsfördriv

Idag när posten kom så hade jag fått en tidning från Föräldrar & Barn, och när jag vände på tidningen och såg mitt namn o adress på så såg jag direkt att det var en bekant handstil. Det var nämligen min mamma som hade skickat den, hon jobbar på posten. Haha, så det var ju lite roligt :)
 
Så detta är mitt tidsfördriv för nattens jobbpass..
 
 
Dock så tror jag inte att jag tittar på Baksmällan som jag tänkt. Har precis läst klart tidningen och tror nog att jag kör igång med One Tree Hill nu ändå. Var inte så sugen på att se Baksmällan som jag var tidigare idag.
 
Dessutom så tänkte jag att jag ska lägga in listan på gissningar när bebis kommer. Har fått 3 nya gissningar på den 5, 14 och 20 augusti, alla på flicka.
 
1 augusti -
2 augusti - Pojke
3 augusti -
4 augusti - Pojke
5 augusti - Pojke, Flicka
6 augusti - Pojke
7 augusti - Flicka
8 augusti -
9 augusti -
10 augusti - Pojke
11 augusti - Pojke, Flicka
12 augusti - Flicka
13 augusti -
14 augusti - Flicka, Flicka
15 augusti - Flicka (Andreas)
16 augusti - Flicka
17 augusti - Pojke
18 augusti -
19 augusti -
20 augusti - Flicka (Annie)
 
Pojke: 7st
Flicka: 9st
 
- Annie, det är roligt att du har gissat, men jag hoppas verkligen att jag inte ska behöva gå över ända till den 20 augusti. Så mycket som 13 dagar hoppas jag ju inte på.. ;) Men vi får se!


Kommentarer
Annie

U never know ;)

Svar: Haha nej, såklart. Men jag Hoppas inte jag behöver göra det!
Sandra Gustafsson

2013-05-12 @ 09:02:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0