Tidig morgon

Har drömt hela natten om lilla Dexter, ska bli så roligt att få träffa honom snart! Vaknade vid 06 idag redan.. Tänkte att det var lika bra att gå upp och ut med hundarna när jag ändå var vaken, men så självklart så lyckades jag aldrig somna om.. Låg bara o tänkte! Så vid 7.30 bestämde jag mig för att jag likaväl kunde gå upp. Funderar på om jag inte skulle ta mig en dusch. Älskling ligger fortfarande o sover. Så om jag duschar och sen fixar lite frukost kanske? Mamma och pappa kommer vid 9.30 och hämtar oss för att sedan åka till Rickelstorp o se alla kossor som blir skuttar o bockar av vårrus :) Är 1,5 timme kvar innan de kommer så blir nog ganska så lagom om jag duschar och fixar frukost efter det. Så får det bli!
 
Ser ut att bli strålande väder idag, helt underbart! Visar redan 18 grader här från köksfönstret, visserligen ligger solen på, men ändå! Känner på mig att det blir en riktigt bra dag :) så det önskar jag er alla andra oxå. Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0