Så nyfiken!!

Var en sväng på marknaden idag, men det var inget att ha! Så vi gick istället en sväng på stan för att kolla vad Nässjö hade att erbjuda med bebiskläder. Och det är farligt att titta på det vill jag lova! Jag är så himla nyfiken på vad det gömmer sig inne i magen, är det en liten prinsessa eller liten prins? Skulle så himla gärna köpa massvis med kläder, men det är ju inte så enkelt när man verken vet vad det är för kön, eller hur liten/stor bebisen kommer att vara. Men jag kan ju garantera att jag kommer köpa massor sen när bebis har kommit ut :) hihi, finns ju så himla mycket fint!
 
 
Detta kommer från H&M. De två sista bilderna finns bara från stl 68 och uppåt. Men tyckte det var så himla sött! Jag är ju en sucker för leopard, så får jag en liten tös så kommer hon nog få mycket i leopard, hih. Men finns mycket sött till pojkar med! Åh vad jag längtar!!! Detta är väl bara en liten del av vad jag gärna hade köpt just nu..
 
 
Fastnade lite för Kappahls märke Newbie, fanns mycket som var fint tycker jag! Dock är det lite dyrare än tex på H&M eller Lindex, men antar att det är för det är mer "märkes-kläder". Såg nu när jag tittade på sidan att det mesta är från stl 62 och uppåt. Vet inte om det bara är så på sidan, men annars dröjer det väl lite innan jag köper något därifrån. Vi får se helt enkelt :)
 
Har tänkt ofta på, att om man hittar ett plagg som man tycker jättemycket om, i kanske stl 50 eller 56. Ja då växer ju bebis ur det jättefort! Ska man då köpa ny storlek då eller bara släppa taget om det? Haha, vilka funderaingar man får ibland :p Känner ju helt klart att det kommer bli hundra gånger roligare att shoppa kläder till bebis än till mig själv - för det har jag aldrig varit så förtjust i.
 
Har tittat lite på Ellos med, då jag funnit en hel del söta kläder jag kan tänka mig att skicka efter. Men då är frågan, är det bra kvalité på Ellos kläder? Någon som har erfarenhet av det? När jag skickat efter till mig själv därifrån, så har jag aldrig riktigt varit nöjd. Då det varit konstiga storlekar osv.. Men kanske inte är lika krångligt med barnkläder? Tacksam om någon vill dela med sig av sina synpunkter. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0