När kommer bebis?

På Andreas jobb har dom redan gjort gissningar på datum och kön för vår bebis. Så tänkte att jag skulle göra en lista på det och är det någon mer som vill vara med o gissa så är det bara att kommentera så upptaderar jag listan :) BF är 7 augusti
 
1 augusti -
2 augusti - Pojke
3 augusti -
4 augusti - Pojke
5 augusti - Pojke
6 augusti - Pojke
7 augusti - Flicka
8 augusti -
9 augusti -
10 augusti - Pojke
11 augusti - Pojke, Flicka
12 augusti - Flicka
13 augusti -
14 augusti - Flicka
15 augusti - Flicka (Andreas)
16 augusti - Flicka
17 augusti - Pojke
 
Pojke: 7st
Flicka: 6st
 
Så det bli väldigt spännande och se vem som har gissat rätt! Andreas har gissat en flicka den 15/8, men Jag själv har inte kunnat bestämma mig ännu, så jag avvaktar lite med att lägga in min gissning. Och som sagt, vill någon mer gissa så kommentera, så uppdaterar jag listan!


Kommentarer
Stefanie

Åh vad spännande! :) jag och sambon har med börjat fundera på datum när vi tror bebis kommer, även längd o vikt. Så ska snart göra en lista jag med tänkte jag. :)

För er så gissar jag på att det kommer en liten tös den 14 Augusti. ;)

Svar: Jaa galet spännande! :) Okej, tack! Uppdaterar listan när jag fått in lite mer gissningar, men skriver upp det så jag inte glömmer det :)
Sandra Gustafsson

2013-05-08 @ 19:42:30
URL: http://www.dottir.webblogg.se
Annie

20 augusti - flicka ;) !

Svar: Okej då ska jag skriva upp det! :) hoppas inte jag behöver gå över så länge bara.. Men alla gissningar är välkomna ;) haha
Sandra Gustafsson

2013-05-10 @ 11:25:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0