Mors dag! ♥

Idag är det mors dag, så vill gratulera alla fina mammor där ute! Men framförallt min egna älskade mamma, såklart! ♥ & ett extra Grattis till min syster, Dexter har fått den bästa mamman man kan ha!
 
 
Bilden är från min student 2011, hittade ingen bild på bara mig & mamma, så pappa fick vara med på ett hörn med :) Gud vad jag saknar den dagen! Kan knappt tänka mig att det redan har gått 2 år.
 
Snart är även jag själv mamma, lite svårt att tro det med. Även om jag själv ser mig som "mamma" till mina hundar, så är det ju inte på långa vägar samma sak som när man blir mamma till en liten bebis :) Men nästa år så får även jag firas på Mors dag, på riktigt!
 
Idag blir det att laga mat tillsammans med A, sen tillbringa resten av dagen/kvällen i sängen. Inatt är det dags för den allra sista jobbnatten innan jag blir gravidledig. Som sagt, lite blandade känslor om det.. Känns väldigt konstigt att inte jobba mer, då jag tycker om mitt jobb! Har jobbat i ett sträck i 2 år sedan jag började efter studenten, så detta blir min allra första "semester/ledighet". Lite konstig känsla det där. Men samtidigt ska det bli väldigt skönt! Har varit tufft det senaste, och nu kan jag bara njuta av att vara gravid och längta tills bebis kommer :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0