Lite närmare

Igår började jag klippa och klistra lite med min pärm jag tänkt ha allt som har med graviditeten i. Blev riktigt nöjd faktiskt! Men så kom jag till den delen då jag skulle börja skriva ut bilder..

Ja då blir bilderna helt rosa randiga. Vad är nu detta tänkte jag? Kollade nivåerna på färgerna och bytte både den rosa och blåa färgen. Testade igen, samma randiga dåliga utskrift.. Så jag körde en rengöring och provutskrift - ingen skillnad. Och detta satt jag nu och gjorde 15 gånger (!!!!!) utan något resultat! Gjorde alla sorters rengöringar man kan göra, och det blev ingen som helst skillnad på utskriften..

Så om ingen skrivar-kunnig kan hjälpa mig med detta så antar jag att det är slutet för min kära trogna skrivare. Var väl inte direkt vad jag hade förväntat mig för utgift på flera år till :/ fy så besviken!!

Men hur som helst så har det gått 70.0% av min graviditet idag! 196 av 280 dagar, alltså är det 84 dagar kvar. Känns som tiden står stilla om jag ska vara ärlig, men vi kommer ju lite närmare för var dag! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0