Kärleksmums

Efter en ganska kaotisk kväll igår så vaknade jag ändå upp glad idag. Så jag började dagen med att plocka iordning all disk och sen ställde jag mig o gjorde kärleksmums! Det har jag aldrig gjort innan, så ska bli kul o smaka på resultatet ;) Det är även en utan min sambos favoriter, så han blev glad när han såg vad jag gjorde när han kom hem på lunchen idag.
 
 
Nu har jag precis kommit in från att varit ute på promenad med hundarna. Då återstår det bara all denna tvätt som behövs tvättas, som jag illa nog har skjutit på hela tiden.. Tänkte jag bara skulle ringa min kära mor och rådfråga henne om en sak. Tur man kan få vara liten och ringa lilla mamma ibland ♥
 
Senare idag ska jag även ge mig på en maträtt som jag aldrig gjort förut: biffstroganoff. Får se hur jag lyckas! Det måste ju vara en första gång till allting!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0