Helgen är över

Då vart det söndag igen och jobbhelgen är över. Var den allra sista jobbhelgen innan jag går hem på graviditets ledighet. Känns väldigt skönt att det inte är några fler dubbelnätter nu, 3 ynka nätter kvar. Helt galet!

Sov till ca 13.30 idag och ganska så omgående så åkte vi ut till mamma och pappa så pojkarna fick busa! Dit kom även min farmor och hennes mamma (pappas mormor) så det blev mysig fika och prat. När de åkt hem så var pappa sugen på pizza, så han åkte o hämtade en familjepizza som vi delade på. Skönt o slippa laga mat när man har jobbat natt oså.

Nu är vi hemma igen o slöar i soffan. Kommer väl hamna här hela kvällen tills det är dags att förflytta sig till sägen istället. Veckan ser ganska lugn ut, tecken kurs på tisdag och jobbnatt på onsdag, annars inget planerat. Så är det någon som vill hitta på något så säg till :)

Min lilla sötplutt Diezel får stå för dagens bild. Hittade den på mobilen som jag tagit för ett tag sedan. Men önskar er en trevlig kväll så hörs vi nog mer imon! Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0