Fredag

Då var det fredag igen och på söndag jobbar jag mitt allra sista pass innan jag går hem på graviditetspenning. Har lite blandade känslor om det faktiskt. Men längtar otroligt mycket tills vår lilla bebis kommer, och hoppas det går fort nu :)
 
Idag har jag haft dejt med min söta systerson Dexter och hans mamma E . Han sov hela tiden i vagnen, lite smågny imellanåt, men han är så duktig lilla plutten :) Mamma E skämde bort både honom, sig själv och moster med kläder. Hihi, så tackar så hemskt mycket!! ♥ Fick både amningslinnen och amningsbh:ar, det uppskattas massor, och nu behöver jag inte tänka så mycket mer på det.
 
Nu är det väl dags att se vad man ska laga för mat. Har ingen som helst aning om vad ännu.. Hur som helst får jag väl ta tag i diskberget innan. Usch tur man har diskmaskin!
 
Ikväll har vi pratat om att se Fast and furious 6, men har väl inte riktigt bestämt oss än. Till er alla andra önskar jag en trevlig kväll och helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0