Tack mamma

Igår kom min mamma till mig, uttråkad som jag är så uppskattas detta massor! Dessutom var hon supersnäll och putsade alla våra fönster åt mig, tack! Vi fikade lite och alla vovvarna roade sig på sitt sett. Sen beslöt jag mig för att följa med henne hem, så pojkarna fick busa ännu mer i trädgården. Och vad annars skulle jag göra resten av dagen?
 
Vi lagade lasange, hur länge som helst sen jag åt det! Och gott blev det med :) sen blev det bara slapp i soffan tills hon skulle åka till jobbet, och då åkte jag med henne hem igen.
 
 
Blir alltid lek o bus när Andreas kommer hem, och självklart är Diezel med på tokigheterna. Visst blev han tuff? ;) haha, sötnosen då! Han satt helt prick stilla.. Kvällen spenderades i soffan till filmen Wanted, A sa att han minsann kunde vara uppe länge, och vem var det som låg o snarkade i soffan sen? Stängde av filmen vid 23.30 och la oss istället. Har ju sett filmen så många gånger.
 
Idag känns det som det kommer bli en seg dag.. Som alla andra dagar när jag inte har något planerat. Usch, hur ska jag klara hela sommaren innan bebis kommer? Kommer klättra på väggarna..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0