Ny leksak

Som jag har berättat tidigare så har min skrivare gått sönder. Och jag som skriver ut väldigt mycket bilder osv, blir ganska så låst av att inte ha en fungerande skrivare. Men, envis som jag är så försökte jag skriva ut en sak igår, blev samma skit med färgerna och gjorde rengöringar återigen - men ingen förändring. Så det var bara att säga hejdå till min Canon Pixma MP550 och bege sig till Jönköping för o se om de hade något som intresserade mig.
 
Väl där så hittar vi två stycken som vi undrade lite över vad det var för skillnad, så tog det ett jäkla tag innan det kom någon nisse o kunde hjälpa oss. Sen kom det ju en, fast han hade egentligen hand om kameror, så han kunde ju knappt inte mer än vad vi kunde. Men i vilket fall så var skillnaden bara att den ena hade toutch skärm, och var förmodligen bara en lite nyare modell av just den. För båda hade precis samma upplösning på bilder osv. Så det blev den lite billigare, tillslut, och färgpatroner fick jag ju köpa då de jag har hemma inte fungerade till denna.
 
Hur som helst så hälsar vi Canon Pixma MG5450 välkommen hem till oss ;)
 
 
Testade den såklart igår och den blev helt klart godkänd! Färgerna var det inte ett dugg fel på som min tidigare. Så det känns skönt! Nu kan jag börja skriva ut foton till mina collage-ramar jag köpt in till vardagsrummet :)
 
Under tiden jag installerade skrivaren så upptäckte Andreas att jag hade tvättat klart alla kläder och lakan till bebis. Och då kunde han ju inte hålla sig, så vi bäddade bebis säng med nalle phu lakanen vi köpte i Ullared. Så himla sött!! Så nu får du gärna komma till världen så du kan gosa ner dig i din söta lilla säng :) hihi. Efterlängtade bebis ♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0