Mys med systerson

Hade en mysig dag igår med min syster och hennes underbara Dexter! Hon ville ha lite bebisvakt under tiden hon färgade håret, ifall han skulle va ledsen så hade hon någon som kunde bära honom. Men jag höll väl honom en kvart kanske o sen slocknade han :) Sen sov han under hela tiden, så duktig han är! Vi hann tillochmed äta lunch och ta med honom ut på promenad med hundarna innan han vaknade helt. Men sen tyckte han det var dags med käk och efter det fick jag mysa igen :) Hihi. Han passade på och visa moster hur duktig han var i gymmet med, starka pojken! Att han redan blivit 1 månad, det är inte klokt. Påminner bara om hur nära vi kommer min förlossning. Snart har även jag en liten sötnos i famnen och Dexter får äntligen träffa sin kusin :)
 
Bild i repris!
 
Idag står det städning på schemat.. Usch har ingen lust. Men det måste göras! Skönt att sambon bara jobbar idag med sen är han långledig :) Imorgon ska vi busa med hundarna hos mamma & pappa, det kommer en flicka på besök, så ska bli kul o se hur mina pojkar reagerar! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0