Midsommarhelgen

Ja då har ännu en helg sprungit förbi, och det är lika lite tid för att blogga tycker jag. Även om jag har appen på mobilen så känns det inte som det finns tillfälle för det ändå. Men ska försöka att bättra mig, och skriva lite oftare så det inte blir så jäkla långa inlägg när jag ska sumera vad jag gjort ;)
 
Midsommarafton spenderade vi hos mina föräldrar, där min morfar, farmor + man, och pappas mormor var. Mycket trevligt! Har längtat efter midsommar mat nu jättelänge, och gud så gott det var! Har fått lite smått cravings på poatits nu med, så det var extra gott ;) haha. Efterrätten bestod av en rabarber/jordgubb paj som farmor gjort - super god. Och förståss vanliga jordgubbar. På kvällen kom det lite folk till oss och festade lite. Lugnt och trevligt sådär :)
 
Midsommardagen var det lite tråkigt väder, så vi höll oss inne. Tog en väldigt lång sovmorgon. Andreas storebror fyllde år så vi firade med kladdkaka och sen spenderade nästan hela dagen med han och hans tjej. Tittade på Baksmällan 3 hemma, och sen på kvällen bestämde vi oss för att se på bio. Iron man 3 blev det, helt okej film! Jag själv har inte sett de första filmerna, förutom Avengers, men det var inte så svårt att hänga med ändå.
 
Idag blir det en lugn dag. A var uppe redan vid 9 och åkte till garaget, men jag tog en sovmorgon. Behövs när man vänder o vrider på sig hela nätterna, och dessutom får gå upp o kissa sådär 2-3 gånger per natt. Tänkte jag skulle fixa iordning lite midsommar mat snart, fick med mig massor av potatis av mamma hem :) både redan kokta som jag tänkte ha idag, och okokta så jag kan göra det fler gånger. Gott!
 
Tyvärr är jag så tråkig o inte har tagit en enda bild denna helgen. Så det får bli en random sommarbild tagen från google ;) bara för att liva upp inlägget lite! Ha annars en fortsätt bra helg!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0