Magisk känsla ♥

Att ha ett litet liv inom sig, som växer och utvecklas för var dag, är nog det mest fantastiska jag varit med om! Även om jag längtar mer än någonsin till vår lilla bebis kommer, så måste man nog ta vara på alla de underbara saker med att vara gravid. För det är en helt otrolig upplevelse, och jag tror man lätt glömmer hur det var sen när bebis är här. Det är såklart inte alltid en dans på rosor, men de stunder när man känner att man verkligen får kontakt med det lilla livet där inne - det är magiskt. När man lägger handen på magen och de börjar bökas omkring. Om man buffar, så buffas det tillbaka. Igår kunde jag nästan få tag i denna lilla fot eller hand som trycktes upp mot min hand. När det hickas där inne, och man vet precis vart huvudet ligger vid det tillfället. När det plötsligt trycks ut en rumpa på sidan av magen. Att veta att för var dag så blir det lilla knytet större och större, och att den snart ska komma ut och möta världen. Jag är så otroligt lycklig för att jag har fått chansen att vara med om denna upplevelsen. Att skapa ett liv. Att få bära på ett barn. Snart kommer du till oss, och hela vår värld får en helt annan mening. Och jag tror just det, att livets mening, är att få barn. ♥
 
 
Idag är det 50 dagar kvar tills du kommer. Och vi längtar mer än någonsin! Älskade, älskade barn. ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0