Magen vecka 32

Här kommer bilder för vecka 32, tagna idag 31+4. Bjuder på den sista då jag tyckte det missvisades lite med en så vid tröja. Ser mest bara stor ut ;) Har fått mer bristningar nu, de som var ovanför naveln har sträckt sig ännu högre, och har kommer mer på sidorna. Så undrar hur det ska sluta..
 
 
 
Ni ser även mina snygga mamma-shorts jag köpte i fredags ;) Det är ju mudd på så man kan dra upp över magen, men när det är varmt så blir det alldeles för varmt att ha det över magen, även om det är galet skönt. har känt av att jag har fått nedsatt känsel i naveln och huden runt om. Antar att det är för huden sträcks så mycket. Känns nästan lite bortdomnat när man drar över området med fingrarna.
 
Det blir bara mer o mer krångligt att ta på sig kläder ;) Att böja sig ner är en konst, och att ta sig upp är ännu värre. Ta på sig strumpor själv kan jag helt glömma nu, och det börjar tryta på att ens kunna ta på mig tights själv. Shortsen går ännu bra, men trosor däremot är lite knepigare. Haha, tillslut måste jag väl ha hjälp med allt ;)
 
Igårkväll när vi la oss kände jag något jag aldrig känt innan. Undrar vad bebis höll på med där inne... För detta var inte någon fot eller hand, det kändes tydligt. Så antingen var det huvudet eller rumpan som liksom strök sig emot "väggen" på ena sidan. Kändes himla lustigt! Men den vände nog bara på sig, och det är ju mycket trängre där inne nu, så det är ju ganska självklart att det känns annorlunda mot de sparkar o slag jag är van vid. Har försökt att känna på magen vart huvudet o rumpan är, men kan inte utskilja det. Tänkte jag skulle fråga BM på onsdag :)


Kommentarer
magan

hej
vart köpte du dina shorts??
såg snygga ut

Svar: Tack, jag köpte dom på H&M
Sandra Gustafsson

2013-06-30 @ 18:39:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0