Långledig

Då var det söndag igen och vardagen för sambon börjar imon igen. För min del fortsätter gravidledigheten och känner redan att jag lätt blir rastlös när A jobbar. Men imorgon kommer mamma på besök med vovvarna :)

Det har varit väldigt skönt att ha haft A hemma sedan torsdags iaf. Torsdagen spenderade vi hos mamma och pappa, då en flick-hund var på besök och busade. Senare på kvällen grillade vi och åt färskpotatis, Gud så gott!

Fredagen höll vi till ute i solen hela dagen. A klippte sina föräldrars gräs och jag stekte ;) haha. Vi var även nere på stan en sväng och köpte ett sommartäcke till mig, har tidigare alltid haft vintertäcke året om men nu när jag är gravid så har jag blivit mycket varmare än vanligt! Hittade även ett par mammashorts och ett par "ballongbyxor", luftiga trekvarts byxor kanske man ska säga.

Gårdagen hade jag besök av underbara Dexter och min syster. Hon överraskade oss med frukost frallor och svenska jordgubbar! Mums! Sen stannade de hela dagen och jag fick mysa massor med Dexter :) på kvällen kom även D's pappa, så grillade vi allihopa. När de sen hade åkt hem så tog vi oss en tripp till jkpg, men rix fm festivalen hade redan slutat när vi kom fram. Så vi åkte hem och tittade på en film istället.

Så det har varit väldigt bra dagar! Och då hinns inte bloggen med riktigt på samma sett. Men det får ni ha överseende med ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0