Dollarstore

Följde med syster och Dexter till Dollarstore idag. Varje gång jag varit där så har jag inte varit på humör för att titta på vad de faktiskt har. Men idag så hittade jag ändå lite smått och gott som kan va bra att ha.
 
Bl.a lite bindor och sånt som går åt efter förlossningen. Duschtvål, tops och pads som är bra o ha. Sen hade de påslakan till bebis i samma märke som vi köpte i Ullared. Fanns några o välja på, kunde köpt, men tror det är roligare sen när man vet vad det blir :) Men bra o veta att de har till bra pris, så man slipper åka ända till Ullared för just det märket. Men däremot köpte jag en liten filt som jag tyckte va söt :)
 
Love me. Kiss me. Hug me.
 
Sen när hon släppte av mig så följde hon med upp på en snabb fika :) Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Andreas ringde o sa att han jobbade över 1-1,5 h idag. Tråkigt! Men får väl ta tag i disken och hitta något maträtt att laga.
 
Imorgon ska vi till medborgarkontoret och skriva på faderskapsintyg :) Känns bra att allt blir rätt så A står som pappa och att vi har gemensam vårdnad, eftersom vi inte är gifta. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0