Städning

Idag står städning högst upp på listan! Efter att ha varit hos mina föräldrar sen i tisdags, då sambon min höll till i Litauen med jobbet, så har det såklart stått still här i lägenheten. Lite synd att man inte hann städa iordning innan man lämnade det, för är ju helt klart mycket roligare att komma hem när det är rent och fint än stökigt.. Menmen.
 
Idag kommer nämligen en dam från trygg hansa och ska gå igenom våra försäkringar. B.la. min olycksfalls försäkring som pappa har på mig, och kommande barnförsäkring osv. Så då känns det extra viktigt att ha det städat här ;)
 
Så först och främst lite frukost, sen städa så gott jag hinner innan det är dags för kontroll hos BM vid kl 13. Idag ska de suga blod ur armen från mig igen. Men vi kommer säkert att kolla SF måttet och lyssna på bebis hjärtljud oxå :) Uppdaterar hur det gick efteråt.
 
Men nu måste jag sätta fart om jag ska hinna med allt innan kl 17 när hon kommer! Det går ju inte i vanlig fart när man är gravid, och krävs lite pauser då o då ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0