Öland

Har varit en riktigt härlig dag än så länge. Var uppe ganska tidigt och efter frukosten gick vi bort till stranden. Jag och vovvarna i skuggan och resten i solen ;) men satt faktiskt lite i solen så har fått lite färg på mig. Dock har jag linne på mig för vill inte direkt skylta med big mama magen :)

Efter ett tag gick vi bort till Sjöstugan kallades det för och tog en mysig fika. Därefter gick vi hem igen. Usch måste medge att det har varit lite väl mycket gående de här två dagarna.. Känns verkligen att man är höggravid!!

När vi kom tillbaka till husvagnen så fick Andreas samtal om att hans farmor och farfar precis kommit hit. Trevligt med lite besök såhär över en stund bara :) nu har de åkt och svärföräldrarna är iväg o handlar lite till tacon vi ska äta sen. Efter maten pratade A om att vi skulle gå o titta lite i affärerna.. Sen får vi se vad kvällen väntar :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0