Magen vecka 37

Har inte blivit någon magbild tidigare eftersom vi varit på Öland och dop i helgen oså. Så snart är det redan en ny vecka. Men här kommer iaf magen för vecka 37, 36+5 idag.
 
 
 
Det är knappt så linnet räcker över magen nu ;) haha! Min mamma tycker att magen har börjat sjunka, även Andreas har påpekat att den minsann satt mycket högre under brösten innan. Och jag kan nog hålla med faktiskt. Känns lite som det börjar bli ett mellanrum mellan brösten och innan livmodern börjar. Nästan så man kan lägga en hel hand under innan man känner livmodern. Bristningarna som sitter mitt på magen runtom naveln känns det som att de har stannat upp, det har istället börjat sprida sig mer på sidorna. Men vad gör det? Det ska synas att man har bärt på det finaste som finns!
 
Har de senaste dagarna känt väldigt mycket i bäckenet, ilningar och nästan som tryck. Så ska bli väldigt spännande att se på torsdag om bebis har fixerat sig :) 22 dagar kvar till bf. Ganska så osannolikt.. Hoppas inte vi behöver vänta mycket mer än de dagarna innan vi får träffa vår bebis för första gången! Min mamma tror jag kommer få snart, och min syster är bombsäker på att det blir en flicka - så vem är du där inne och när kommer du?? :) ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0