Grillbesök

Igår fick jag sms av Annie som säger att hon var sugen på grillat. Så vi plockade ihop vad vi hade hemma och satte igång grillen hos mig och började grilla ;) haha kvinnor kan! Riktigt gott blev det :) Satt ju inte helt fel en måndag kväll sådär. Samtidigt tittade vi även på Titanic. Jag köpte den för någon vecka sen, för det är ju en film man bara måste ha hemma! Så enkelt är det. Och den är ju lika bra varenda gång! Var en mycke trevlig kväll :)
 
Idag ska jag gå lite på stan med mamma, behöver lite tidsfördriv känner jag. Lite jobbigt när det är så varmt ute, men blir snart tokig av att gå hemma och inte göra något! Är väl hög tid att börja tänka på vad vi blivande föräldrar ska ha med till BB med. Skulle ju ha packat det när jag packade väskan till bebis, men har bara inte blivit av ännu. Känns lite svårt o veta hur jag ska göra eftersom vi ska till Öland med.. Ska jag liksom packa för att åka på semester? Eller för att åka till BB? Känns som det ändå är nästan samma saker som ska med.. Så får väl helt enkelt packa för semester, och se till att ha med det viktiga som ska till bb oxå. Det viktigaste är väl ändå väskan med bebisens saker, och att bilstolen är i bilen så man kan ta sig hem ifall det skulle hända :)
 
Nej nu är det väl dags att klä på sig lite kläder kanske.. Har suttit med morgonrock nu sedan jag gick upp. Älsklingen kommer ju snart hem på lunch oxå :) och vovvarna ska ut på promenad innan mamma kommer o hämtar mig, när nu det blir.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0