1 månad kvar! ❤

Idag är det exakt 1 månad kvar till BF! Totalt 31 dagar. Helt otroligt. Jag hoppas dock att bebis kommer liiiite tidigare, men det är förstås inget man kan påverka. Jag hoppas verkligen inte jag tillhör den kategorin som går över iaf..

Men hur som helst så håller jag idag på att pyssla lite med BB väskan. Har packat alla bebis kläder o lite blöjor oså. Vet att man får en goodiebag från libero (från pampers med om jag inte minns fel?) så det behövs nog inte så värst mycket blöjor hemifrån. Ska packa väskan med mina och A's saker med som ska med.

Eftersom vi nu till helgen (12 juli) åker till Öland, och man som sagt inte vet om bebis vill komma då så ska ju BB väskan o allt med dit. Därför har jag packat en uppsättning med stl 44, sen lite i stl 50 och lite i 56. Börjar det närma sig BF sen när det är dags så tar jag ur 44 då det mest är för förtidigt födda.

Får absolut inte glömma att ladda kameror och sånt som ska med oxå. Man vill ju inte missa att föreviga alla ögonblick som väntas :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0