Snabbare än tänkt!

Blev precis väckt av ett samtal från lindens arbetare. Det var angående tapetseringen vi skulle göra i "kontoret" ni vet jag skrev om för ett tag sedan? Linden sa att det skulle ta ca 14 dagar tills de kommer, men de kommer redan imorgon!!! :) riktigt glad just nu! Trodde aldrig att det skulle gå så fort. Hoppas nu att de gör allt på en dag så de inte drar ut på det o kommer flera dagar.

Men i vilket fall. Det jag inte berättade förra gången jag skrev om det. Det är naturligtvis att vi ska göra detta rummet till barnrum :) därför flyttade vi ut datorn till köket och ville ha det tapetserat! Så idag är det dags att tömma resten av grejorna där inne. Sen när de har tapetserat klart få det stå tomt fram tills det är dags att börja möblera med bebisens möbler!! :)

Happy!! Nu ska jag se om jag somnar om igen en stund annars så får jag gå upp o börja fixa i rummet.

Bilderna här nedan är hur det numera ser ut i köket. Datorn är alltså där ute och vi planerar att ha det så för att bebisen ska få ett eget rum. Känns kanske lite trångt men vi har redan vant oss på denna veckan som det stått så.



Kommentarer
Stefanie

Åh vad härligt att det gick så snabbt med tapetseringen. Mysigt som sjutton att börja boa inför bebisens ankomst! :)

Svar: Ja jag blev himla förvånad över att de ville komma redan imon. Men ingen är gladare än jag! :) Ska bli så himla kul!!
Sandra Gustafsson

2013-02-26 @ 10:59:50
URL: http://dottir.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0