Jobbhelg

Har precis landat på jobbet för sista natten denna jobbhelgen. Det går fortare än vad man tror. Men lite trist att så himla mycket av helgen blir förstörd. Det är väl sånt man får ta, jobbar ju bara var 3:e helg och det är helt okej. Dagen idag har bestått av en trevlig pratstund med Lena innan jag åkte hem från jobbet. Väl hemma tog jag en välbehövlig dusch. Brukar oftast bara gå raka vägen till sängen o lägga mig, men märkte faktiskt skillnad idag att när man duchat innan så somnar man mycket skönare! För jag vill nog lova att jag la ner huvudet på kudden och i nästa sekund var jag i sömnens värld! Inte många gånger det blir så. Märkte inte ens när Andreas gick upp sen någon timma senare. Brukar annars vakna av allt! Så det var himla skönt!

Var uppe sedan en sväng vid 15-16 tiden för att få i mig lite mat. Det behövs ju även om man sover. Dagens rätt bestod av grillad kyckling och potatissallad, riktigt gott och smidigt! Sedan kröp jag ner i sängen igen och sov ett par timmar till. Det var skönt :)
 
Nu är jag här igen och känner mig mer utvilad än igår. Har fått låna 7 säsonger av One Tree Hill av en kompis nu, har tittat slut på alla mina serier hemma. Så började titta på det igårnatt och fastnade direkt! Härligt att ha något att fördriva nätterna med framöver!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0