Helt slut

Nu ligger jag äntligen nedbäddad i sängen! Phu säger jag! Nu har vi tillsammans städat hela lägenheten och rensat barnrummet så nu står det helt tomt. Tog sin lilla tid och det tar verkligen på krafterna. Märks att man inte är själv om sin kropp längre.. Är nästan så det ömmar i fötterna efter att ha trajat fram o tillbaka i lägenheten hela kvällen.

Tog en välbehövd dusch innan jag kröp ner. Huvudverken har smugit sig på hela dagen med.. Fy. Men slapp gå ut med vovvarna sista rundan nu. Skönt. Får hoppas jag somnar fort nu för imorgon blir det minsann ingen sovmorgon! Arbetarna som ska fixa tapetseringen kommer redan vid 7.. Så godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0