Hälsokontroll

Vid kl 11 imorse var jag hos Previa på hälsokontroll genom jobbet. Har aldrig varit där innan och hade fått hem ett häfte med massa frågor man skulle kryssa i och svara på. Handlade mycket om motion, mat, sömn och stress osv. Var just för jag arbetar natt, så hela min arbetsgrupp har blivit kallad. De vill väl kolla så man mår bra och fixar jobbet som man ska.. Men det gick bra, fick ta blodtryck och stick i fingret. Och jag hade visst bra sprut på blodet idag då det rann som attan, haha. Efter man varit hos en sköterska så fick man komma in till en läkare för att prata lite och hon lyssnade på lugnor och hjärta. Allt såg bra ut, så jag antar att jag inte blir förbjuden att arbeta natt ;) haha.

Just nu väntar jag på att mina kära mamma ska ringa tillbaka. Lyckades ringa henne precis när hon var på väg ut med hundarna. Saknar ju hennes närvaro lite när man bor hemifrån. Har ju direkt ingen att prata med på samma vis som när man bodde hemma. Så ska tjöta lite med henne :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0