God morgon!

Nu har min älskling åkt till jobbet. Men kommer inte träffa honom fören imorgon kväll.. Han ska nämligen till Stockholm vid 13 tiden idag på utbildning med jobbet. Så då stannar de där över natten. Kommer inte vara så annorlunda mot vanligt eftersom jag jobbar inatt och inte "märker av" att han är borta. Däremot kommer syster och sover här hos hundarna. Vill ju inte att de ska vara ensamma hela natten!

Just nu äter jag lite frukost, ganska ovanligt då jag brukar gå o lägga mig några timmar efter jag varit ute med hundarna. Men idag står det tapetsering på schemat och då kan jag inte ligga o sova! Det tråkiga är väl att det inte finns något bra på tv vid den här tiden. Så får väl sätta igång en film sen eller något..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0