Bebis ♥

Nu är det äntligen officiellt! ♥ Jag och Andreas väntar vårt första barn, som är beräknat i början av Augusti :) och vi längtar som bara den efter dig! Har hållt det hemligt väldigt länge (tycker jag) men nu har vi äntligen släppt bomben på Facebook, så alla vi känner och allmänheten får veta. Så skönt att slippa smussla om allt och hålla tyst om det. Nu kan jag äntligen prata öppet om det och dela med mig av min glädje och alla tankar som uppstår!
 
Vi var på vårt första ultraljud den 23 januari, så det var ungefär en månadsen! Är nu i vecka 17, (idag 16+4). Jag känner hur magen redan har börjat visa sig, och det växer så det knakar :) Nu väntar vi på vårt andra ultraljud den 13 mars. Längtar så efter att få se vårt älskade mirakel igen! ♥
 
 
Bebis vecka 12 (11+6)
 

Vi väntade ända tills efter ultraljudet innan vi ens sa något till våra föräldrar. Jag har mått himla bra för att vara gravid, inte mått illa alls mycket. Så det har inte varit så svårt att dölja det. Men under min födelsedag och julafton när alla har pratat mycket om min syster och deras graviditet, så har det varit lite tufft att inte bara skrika ut: VI SKA OCKSÅ HA BARN!... Men nu vet våra föräldrar, vår släkt och vänner, ja hela världen vet om det! Och det känns jättebra! Hoppas ni kommer följa allt jag skriver om här på bloggen, för kommer ha mycket att berätta nu framöver! :)


Kommentarer
Carro

Åå grattis gumman !! Vad roligt tycker vi ska ses någon dag vi kan ta en promenad om du vill. Är så längesedan :( skicka gärna iväg ett sms har ny tele. ❤❤❤

2013-02-26 @ 21:45:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0