Snart jul

Ärlig talat så har jag ingen direkt bra anledning varför jag inte uppdaterat så bra det senaste. Jag har helt enkelt inte orkat.

Fredags kvällen hos Jenny var så lyckad! ❤️ Så himla mysig kväll med super god mat och flera timmar med prat och skratt :) får göras om snart!


Såhär fina var jag & Jolie när vi skulle till Jenny :)

Resten av helgen bestod av slapp. Hyrde tre filmer i lördags. Började med "World war Z", visade sig handla om zombies, så blödiga jag var inte nådigt skraj efteråt. Men att filmen hade bra handling går inte säga annat om. Söndagen såg vi "Now you see me", bra film det med!

Igår såg vi den tredje filmen vi hyrde, vilket var "Safe heaven", väldigt bra film! Har velat se den sen första gången jag såg trailer på den. Andreas har väl trott att det varit värsta gråtfilmen, men han tyckte faktisk den var bra han oxå!


Här har Jolie en overall på sig som jag hade när jag var liten. Kan inte riktigt förstå att jag själv varit så liten, och att nu min egna dotter har den på sig. Otroligt! Lilla pluttan ❤️

Dagen idag har bestått av att slå in de sista julklapparna. Vår jul startar på söndag med julmat och mys med hela pappas släkt. Självaste julafton börjar vi med frukost hos Jolie's farmor & farfar och dagen spenderas hos hennes mormor & morfar. Längtar till julmyset, det känns så himla speciellt nu när man själv har barn, även om Jolie inte förstår så mycket denna julen.

Får se om vi hörs något i dagarna. Annars önskar jag er alla en riktigt God Jul!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0