Minijul

Idag firade vi jul hos min farmor med hela släkten på pappas sida + min morfar. Vi träffas inte allihopa på julafton så vi har haft det som tradition nu tredje året i rad att vi gör såhär. Mysigt tycker jag!
 
Vi träffar inte heller Dexter på julafton eftersom de ska vara hos hans farmor. Så vi bytte julklappar idag, likaså min syster o jag osv. Så himla mycket fint fick Jolie :) här är lite av det.
 

Boxar - perfekt! Har redan den största till lite leksaker och den minsta till nappar! :)
Flaska och nappar i leopard, supermysig morgonrock, leopard body och jeans. 
Jag råkar vara lite smått galen i leopard, och det vet min syster mycket väl om. Så både jag och hon skämmer bort Jolie i leopard kläder / saker. Haha stackare! Rosa och leopard är det som gäller ;)
 
Jag & Emelie var även generösa och gav bort julklappar, eller rättare sagt Jolie & Dexter :) skrev ut generations foton från båda hållen till de alla. Det uppskattades.
 
Ser fram emot julafton nu! Ännu mer paket att öppna, haha. Men jag är mer nyfiken på vad Jolie får än vad jag får. Fokusen är ju trots allt på de små barnen när det är jul :) så mysigt när man har eget barn, jag uppskattar mer julen nu än innan. Julafton ser ut som så att vi äter julfrukost hos Jolie's farmor & farfar, och tillbringar sen hela dagen hos hennes mormor & morfar :)
 
Jolie somnade vid 20 idag. Trött efter en hel dag med julfirande :) när vi kom hem fick hon sig ett bad, och efteråt fick hon helkropps massage :) mystjejen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0